24 February 2014

SOLE - Pati Kristal Garam Mineral

SOLE - Disebut dengan sebutan "Solay"

sole


Sole merupakan pati garam mineral yang di ambil dari kawasan pergunungan himalaya.

Kepekatan garam mineral yang terkandung dalam Sole ini tinggi dan hanya perlu dicampur sebanyak beberapa titis sahaja ke dalam minuman anda untuk menikmati diet garam mineral yang seimbang.

Minuman Sole membekalkan 84 zat mineral yang lengkap dan seimbang serta mudah diserap oleh sel-sel tubuh.

sole


Antara kebaikan Sole adalah:

  • Tumbesaran optimum fizikal dan mental kanak-kanak.
  • Pembentukan kolagen semulajadi kulit.
  • Menguatkan gusi, seimbangkan pH mulut untuk kesihatan dental anda.
  • Menormalkan sistem pernafasan.
  • Menyokong fingsi otak dan perkembangan neuron yang sihat.
  • Memulihkan pH usus, menggalakkan metabolisme asid amino (protein).
  • Menyokong perkembangan fetus dalam kandungan.
  • Melaraskan fungsi rahim, kesihatan vagina dan menormalkan kitaran haid.
  • Membantu penghasilan hormon seimbang.

sole


Tips Penggunaan:

Campurkan 3 ml SOLE ke dalam satu gelas air dan minum pada waktu pagi sebelum menggosok gigi.

Campurkan 5ml lagi ke dalam air minuman 1.5 liter untuk diminum sepanjang hari.

1 ml = 7 titis SOLE
3 ml = 21 titis SOLE
5 ml = 35 titis SOLE
Satu botol 1.5L = 35 titik = 5ml SOLE

Sole juga boleh dicampur ke dalam jus buah, air minuman seperti teh, air panas dan macam-macam lagi minuman yang halal.

Penggunaan yang kerap tidak akan memberikan kesan sampingan. Pengambilan Sole mementingkan kekerapan meminum dan bukan kepekatan Sole.

Harga sebotol 170ml Sole adalah RM52 sahaja.

4 comments:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    ReplyDelete
  2. TiN Iron Rod in Femur Procedures - TITOMIAN ART
    TiN titanium drill bits for metal Iron Rod in Femur cerakote titanium procedures titanium build I use titanium blue a T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T ti89 titanium calculators

    ReplyDelete

Anda Juga Mungkin Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...